luahan rasa expresi diri

luahan rasa expresi diri
hanya aku

Isnin, 14 November 2011

K.A.W.A.N

kawan.....
satu perkataan yg kdg2 aku xbrapa jelas maksud yer..
ada kwn masa skolah...tp ramai yg dh lost kontek wlpn dlm fb ada add....tp kwn ms skolah ni rsyer dh xbrape nk kawan sbb klu bjumpa pun msg2 nk menunjuk/menyohor (dialek klate)..atau bg aku sng ckp mcm xbrape ikhlas..yer ke????

kwn ms u....masih lg menten kontek..tp sesetgh jer.. ada yg bg aku ikhlas nk bkwn wlpn msg2 dh branak pinak....tp sesetengahyer klu jumpa pn mesti cbuk tanya..pkai kete apa..rumah beli ke sewa..bla..bla...
bagaimanapn aku x nafikan msh ada kwn2 lama aku yg betul2 ikhlas bertanya kabar...miss u all

kwn masa kerja...bg aku kwn2 yg aku jumpa ms kerja ni mrk lebih pentingkn diri sendiri..selfish..msg2 nk tunjuk hebat di mata boss..smua kerja mereka lah yg buat...
walaupn xsmua negatif tp buat ms skunk nilah apa yg aku rasa...pengalaman mrk jd aset untuk konon yer lbh hebat..lbh bagus...
selama 6 thn/sthn jagung tempoh aku kerja ni lah apa yg aku rs bila berkerja dgn mereka yg lbh senior...aku xdpt rs keiklasan dr mrk semasa bkerja..phubungan pn jd x telus..ckp2 belakang jd perkara biasa..lumrah...aiiiiiiii hidup penuh dugaan kn?

kawan ms kawen....inilh anugerah terhebat yg penah aku dpt.....dia ialah seorang kawan yg cukup sempurna disebalk kekurangan yer...kwn yg sentiasa ada ketika susah dan senang..kwn yg aku jumpa semasa di tingkatan 4 pd thn 1998...bermakna dh 13 thn aku kenal dia dan kami bkawan...
kawan yg xpenat kenal erti lelah untuk gembirakan aku....tipu klau aku kata kami x penah berselisih faham,x penah bgaduh,btekak,bermasam muka..tp itulah pkara yg mengikat kami sehingga kini...perselisihan demi perselisihan mbuatkan kami bertambah matang dlm membina psahabatan yg lebih akrab.....
kami berkongsi segala-galanya...walaupn byk ketika yer akulah si A dan dia si B..aku ke hulu dia ke hilir...aku di barat dia di timur...aku minat mat saleh dia minat mat tamil...aku sejuk dia panas...dan mcm2 lg benda yg kontra berbanding yg pro...tapi itulah kami...
benarlah kata orang suami belum tentu boleh menjadi sahabat tp sahabat boleh menjadi suami kita yg baik....tenkiu en suami ku..kawan @ sahabat yg aku jumpa dlm perjalanan hidup ku...dan hasil yer..jeng..jeng..jeng




abg efi n dik cha

si sluar pink
blurrr....
mat peace
dah besar ye bang




he..he..he..2 permata hati ku...:)

1 ulasan: